بی بی خانوم:
هدف از این اقدام، جلوگیری از به اشتراک گذاشتن یک پست فید توسط کاربران در استوری اینستاگرامشان است زیرا ظاهرا جامعه اینستاگرام مایل است پستهای کمتری را در استوریها مشاهده کند.
این شرکت مدعی است کاربران دوست ندارند فیلمها یا ویدیوهایی که در پست فید منتشر شده اند را دوباره در استوری مشاهده کنند زیرا هر کدام از آنها برای هدف متفاوتی ایجاد شده اند.
بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، این محدودیت شامل هر پست فیدی می شود و تنها به پست فید خود کاربر محدود نمی شود به این ترتیب کاربران نمی توانند پست فید دیگران را هم در استوری خود به اشتراک بگذارند. البته همان طور که گفته شد این تصمیم هنوز در مرحله آزمایشی بوده و اینستاگرام در سطح جهانی برای چنین اقدامی تصمیم نگرفته است.
در ادامه می پردازیم به تاثیر اینستاگرام بر عادات غذایی مردم
«سی جی هرناندز»، دستیار مدیر راه حل ها و همکاری در زمینه نشر و سبک زندگی در اینستاگرام، در مورد چگونگی تحول این شبکه اجتماعی در ۱۰ سال گذشته گفت: غذا همیشه در این سیستم عامل محبوب بوده است و در ۱۰ سال گذشته تمرکز خود را از غذا (که هنوز هم محبوب است) به افرادی که مشغول غذا خوردن؛ غذا درست کردن و داستانهای پشت صحنه غذا هستند، تغییر داده است.
هرناندز بیان کرد: وقتی به روزهای ابتدایی اینستاگرام برمی گردیم، غذا یکی از محبوب ترین موضوعات این سیستم عامل بود. در آن روزها، تمام محتوای صفحات اینستاگرام، عکس های زیبایی از غذا بود، اما اکنون می بینیم که مردم غذا را می پزند و خود و شخصیت خود را از طریق غذا بیان می کنند.
این مقام مسئول اینستاگرام اضافه کرد: معرفی ویدئو در اینستاگرام به کاربران روزمره، سازندگان حرفه ای محتوا و مارک ها فرصت داده است تا بیشتر با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار و با آنها تعامل کنند.
به گفته وی، وقتی ویدئو برای اولین بار به اینستاگرام وارد شد به دنبال آن قابلیت های طولانی مدت با IGTV ارائه شد و این فرصت را به مردم داد تا با مخاطبان خود ارتباط بسیارعمیق تری برقرار کنند، خواه این ویدئو یک دستور پخت غذا باشد یا شما را به یک تور غذایی دیجیتال در یک شهر ببرد.